Top 5 retete raw-vegane


Zilele acestea i-am ademenit pe cititorii pagini de facebook a blogului cu sloganul... " se cauta cele mai in trend retete Raw-vegane", unele din retelele postate de ei sunt excelente... altele nu au nici o legatura nici cu raw... si nici macar cu vegane... Dar cu toate astea din aproape 100 de raspunsuri am selectat cateva la care am adaugat si preferintele mele.
Conceptul raw-vegane care in ultimul timp acapareaza tot mai multe bucatarii inseamna hrana de origine vegetala preparata fara foc. In acest tip de meniu veti intalni in primul rand legumele si fructele, apoi germenii si mugurii, semintele si nucile si unele superalimente cum ar fi algele marine sau prafuri vegetale dezhidratate.
Raw inseamna crud (gatit fara foc) si vegane vine de la vegetal... adica fara ingredietne de origine animala.
Din toate ingredientele vegane se poate constitui un meniu echilibrat din punct de vedere nutritional. Hrana vie este cunoscuta din toate timpurile ca un doctor pentru organism, aducand un plus de fericire ... nu doar sanatate, celor care  duc un stil de viata raw-vegane.
Si acum topul... in care predomina dulcele cu toate ca cea mai la indemana reteta vegane este ...salata  si nu , nu cea de fructe , ci salata noastra cea de toate zilele cu ulei de masline presate la rece la care se poate adauga o lingura de seminte asortate. Candva , pe cand eram insarcinata, chiar eu mi-am preparat asemenea salate.... si va asigur ca sunt absolut delicioase. Ba chiar mi-am facut spaghete de zucchini pe care le-am mancat cu guacamole cu usturoi...super raw, super vegane... super sanatos


TOP 5 RETETE RAW-VEGANE
1. bomboanele raw-vegane gata in 10 minute, dulci, aromate si fara multe calorii
2. salatele... cele cu ceapa, rosii si alte cele stropite cu ulei presat le rece
3. smothie de fructe si legume... luate separat sau impreuna
4. torturi colorate cu blatul de nuca si creme delicioase cat se poate de vegane
5. sucurile  de fructe sau legume, stoarse... proaspete si pline de vitamine

Cu acest top particip la provocarea lansata de Costa d’Oro la un stil de viata sanatos si gustos.



Comentarii