Drob de ciuperci invelit in prosciutto


O alternativa delicioasa la clasicul drob de miel servit pe masa de Paste.
Ingrediente:
2 borcane ciuperci Sun Food
300 g cascaval ( eu am ales cu piper)
cateva felii de prosciutto
10 oua de prepelita fierte (timp de 3 minute)
o legatura de ceapa verde
o legatura usturoi verde
1/2 legatura marar si patrunjel ( eu am avut la congelator)
2 oua
sare si piper dupa gust
1-2 linguri ulei


Punem intr-o tigaie uleiul in care prajim verdeturile tocate fin impreuna cu ciupercile din borcan, stoarse bine .(eu am adaugat la sfarsit patrunjelul si mararul inghetate) Se calesc 5 minute pana se inmoaie verdeturile apoi se amesteca impreuna cu ouale batute si cascavalul ras prin razatoarea mare.
Tapetam cu hartie de copt o tava de cozonac, apoi asezam feliile de astfel incat sa invelim baza si peretii formei.
Turnam jumatate din compozitie, asezam ouale de prepelita fierte si turnam restul de compozitie.
Se da la cuptor timp de 40 minute la 180 grade.
Dupa ce se raceste se poate taia si servi.
am inscris aceasta reteta in  #‎ProvocareaSunFood‬




Comentarii