Miercurea fara carne, 20 iulie


Bun gasit la o noua miercure fara carne.
Astazi o zi ca oricare alta, doar ca fara carne si foarte friguroasa pentru acest sfarsit de iulie.
Asadar m-am incarcat cu energie de dimineata, cu un sandvici mare cu salata, dovlecei pane si cascaval si un ceai negru cu lapte.
Am mai avut masline umplute cu ardei, castraveti de gradina si un fir subtire de praz.
La pranz am facut orez alb, cu salata . Ajuta la mentinerea siluetei. Eu v-am mai spus pe aici ca orezul este foarte sarac in calorii si pregatit doar cu ulei si usturoi , nu doar ca e delicios si sanatos dar garantat nu ingrasa.
Seara am pregatit ciuperci scazute la tigaie. Un fel de mancare tot... scazut in calorii.




Va invit sa studiati metoda de detoxifiere a lui Daniel care s-a nimerit fix in #miercureafaracarne.
Pofta buna fara carne!



Comentarii