Fursecuri Linzer cu nuca si magiun

Fursecuri Linzer cu nuca si magiun


Fursecurile mi-au placut dintotdeauna. Mici, crocante, delicioase, pudrate cu zahar, cu diverse arome sau umplituri, sunt gustari perfecte langa o cana de ceai sau cafea.

Astazi am pregatit niste fursecuri delicate, o combinatie perfecta de aluat cu unt si nuci macinate si deliciosul magiun Topoloveni.

Ingrediente:

  • 400 g faina
  • 200 g unt
  • 150 g zahar
  • 2-3 plicuri zahar vanilat
  • 50 g nuci macinate
  • 1/2 praf de copt
  • 5 galbenusuri
  • (mai puteti adauga arome care va plac cel mai mult)
  • zahar pudra pentru ornat

Mod de preparare:





Reteta am vazut-o in preajma Craciunului pe Jamila Cuisine. Nu aveam exact cantitatile din reteta ei si am adaptat putin. Fursecurile au iesit fenomenale. Sunt foarte fragede si delicioase, iar combinatia de nuci si magiun este ideala.
Eu nu am muncit mult aluatul, in sensul ca am frecat putin untul cu zaharul, am adaugat galbenusurile, unul cate unul, apoi am pus toate celelalte ingrediente si am framantat un aluat sfaramicios, pe care l-am pus in punga si l-am dat la rece pentru o ora.
Cand l-am scos, l-am imparartit in 4 si l-am intins in foi din care am taiat rondele cu un pahar. Apoi in mijlocul a jumatate din aceste rondele am facut cate o stea cu forma de la biscuiti.
Fursecurile se coc 15 minute la 150 grade.
Recu se lipesc cate 2 cu magiun sau ce fel de gem preferati. Eu doar le-am presat putin peste o farcurie cu zahar pudra, nu am vrut mult zahar pe ele, dar daca va plac foarte dulci, puteti alege sa pudrati pardtea care vine deasupra, inainte de a o lipi peste furcecul intreg.



Comentarii