Tiramisu cu gust de cappuccino

Tiramisu cu gust de cappuccino 


Bine v-am regasit la miercurea fara carne. Astazi o reteta dulce, un delicios tiramisu reinventat.

Ingrediente forma 20/30 cm

  • 1 pachet de piscoturi
  • 2 galbenusuri 
  • 100 g zahar
  • 250 g mascarpone Delaco
  • 200 g frisca lichida
  • 200 ml cafea 
  • 2 pliculete cappuccino (puteti folosi ce aroma preferati)
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • 1 lingura esenta rom
  • ness pentru pudrat

Mod de preparare:

Intr-un castron, batem galbenusurile cu zaharul pana acesta se topeste rezultand o spuma densa si albicioasa.

Adaugam zaharul vanilat, esenta de rom si plicurile de cappuccino.

Asezam castronul pe bain marie si batem crema timp de 5-7 minute, fara sa ajunga la punctul de fierbere. Apoi o indepartam  de pe aburi si o lasam la racit.

Batem frisca lichida pana aceasta se intareste bine ( eu am folosit Meggle) apoi o amestecam impreuna cu mascarpone si compozitia de galbenusuri( doar dupa ce aceasta s-a racit)

Cafeaua pentru insiropat piscoturile trebuie sa fie rece. Scufundam in ea fiecare piscot pe care il asezam pe fundul formei in care montam prajitura.




Asezam un rand de piscoturi insiropate, apoi jumatate din crema, alt rand de piscoturi insiropate si terminam cu restul de crema. Eu l-am asezat cu spritul sub forma de mici rozete asezate una langa alta.

Tiramisu se pastreaza la rece cateva ore inainte de a putea fi servit.

In momentul servirii se portioneaza si se puderaza cu ness.



La #miercureafaracarne a lui Daniel , au inflorit doi nuferi de ceapa, vreti sa ii vedeti?


Comentarii