Pizza Bread



Aceasta reteta a luat forma din greseala... Se anuntasera niste invitati si m-am gandit ca cel mai simplu si mai rapid ar fi sa fac o pizza. Am pregatit maiaua pentru aluat  si am taiat felii toate cele care le pun in pizza... Si suna telefonul... Vine sotul si imi sopteste... am nevoie de tocator si eu zic pai rastoarna "alea" in castronul de pe masa... si el zice  "bine" :) ... 
Si dupa ce am vorbit cam 10 minute ... cam cat las eu sa dospeasca drojdia... ma intorc in bucatarie... unde ma astepta o maia , frumos crescuta... amestecata cu  muschi, ciuperci, cascaval... si multe altele... Am framantat o paine care a fost senzatia serii si am facut un gratar..  Din gratar a mai ramas, dar din paine... nici macar o firmitura... De atunci o prepar foarte des, este delicioasa, pufoasa... iar daca mai ramane si pentru a doua zi, este absolut spectaculoasa toastata , unsa cu unt.



Ingrediente aluat
- 500 g faina ( cea de la Gold Maya speciala pentru pizza si panificatie)
- 250 ml apa calduta
- 50 ml ulei 
- 20 g drojdie verde
- 1 lingura zahar
- 1/2 lingurita sare
- 1 lingurita oregano
- 4-5 ciuperci
- 100 g masline
- 2 fire de ceapa verde
- 100 g mozarella
- 100 gcascaval
- 100 g muschi afumat
-1ou
Deci... facem maiaua ,dizolvam drojdia in apa calduta cu zahar, lasam sa creasca 10-15 minute, timp in care tocam cubulete toate ingredientele. Pe acestea le adaugam in drojdia dospita, impreuna cu sarea, oregano, ceapa tocata...  Se amesteca ,apoi se adauga faina, putin cate putin pana se formeaza aluatul.
Aluatul se pune la crescut direct in forma un care coacem ( deci daca  forma e lunva, de paine rulam aluatul si il asezam in tava unsa, sau daca e rotunda , facem o bila pe care o asezam in mijlocul tavii) Se copera cu folie de plastic si se lasa la crescut o ora. Incalzim cuptorul la 210 grade , ungem painea cu ou batut si presaram putin cascaval ras. Se coace timp de 45-50 minute (depinde de cuptor).


Se serveste calda sau rece.












Comentarii