Cornuri in doua culori cu ciocolata


Va aduceti aminte , acum multi ani cornurile acestea faceau furori, mergeam la scoala cu ele la pachet , iar in pauza mai erau vreo zece colegi cu acelasi pachet ca si al meu... Si acum se intampla sa fie cate zece  la fel, din pacate toate pline de E-uri, consevanti, coloranti, arome.... si multe din dulciurile de astazi care ajung in pachetele micutilor contin si alchool.
Haideti sa ne aducem aminte de aceste cornuri atat de delicioase si pufoase, iar cu faina speciala pentru patiserie de la Gold Maya... ies spectaculoase :D

Ingrediente:(48 cornulete)
- 600 g faina bl 00
- 3 linguri cacao
- 2 oua
- 125 ml ulei
- 1 varf sare
- 50 gr zahar
- 200 ml lapte
- 75 gr drojdie
- 1esenta de rom
- 1 zahar vanilat
- 2 tablete ciocolata
- 1 galbenus pentru uns ( optional)
Intr-un vas am pus la incalzit laptele apoi am dizolvat zaharul si am sfaramitat drojdia am stropit cu putin ulei si am mai presarat o lingura de faina. Am lasat sa dospeasca 20 minute. Apoi am adaugat faina, sarea, restul de ulei, zaharul vanilat, esenta de rom si ouale si am framantat un aluat potrivit de moale.Se imparte aluatul in doua iar in jumatate incorporam cacaoa. Se acopera cu un servet de bucatarie si se lasa la crescut 1-2 ore. Cand aluatul si-a dublat volumul  impartim fiecare culoare in 4.apoi facem cate o foaie, asezam foaia maro peste cea galbena si taiem fasii pe care le umplem cu bucatele de ciocolata. Punem  in tava tapetata cu hartie de copt. Batem galbenusul cu o lingura de lapte si ungem toate cornuletele. Se coc la foc potrivit cca 30 minute. 
(Daca doriti le puteti trece prin sirop apoi prin nuca de cocos, in acest caz nu este nevoie se ungeti cornurile cu ou.)


Comentarii