Stiaţi că... Danone ...

Salutare iubitori de iaurt si nu numai. Din infograficul Danone, aici prezent , ştiţi câte ceva? Eu, recunosc, nu ştiam mai nimic pana acum ceva timp cand Danone a implinit 15 ani de brand in România .I-am urat si eu "la mulţi ani" atunci  şi v-am invitat şi pe voi să vizitaţi noul site oficial , lansat cu această ocazie.Eu l-am frunzărit atunci câteva ore bune, avidă după informaţii. Şi mi-a placut mult.
Atuci am aflat ca tot iaurtul acesta bun pe care il pun pe masă in faţa copilului în fiecare zi, este de la vacuţele noastre... din fermele româneşti şi că zilnic 14 cisterne colectează lăpticul proaspat din toată ţara. Aproape 200 de tone de lapte proaspăt sunt procesate zilnic şi tot în fiecare zi se produc un milion de iaurturi. Toate aceste cifre par colosale, nu-i aşa? Dar având în vedere că 1 din 2 iaurturi consumate în România sunt produse Danone cred că aceste cifre sunt corecte. Danone garantează o calitate ridicată la fiecare produs, obiectivele principale rămânând sănătatea şi nutriţia . Totodată unul din principiile Danone este informarea , de aceea pe site-ul oficial găsiţi raspuns la orice intrebare legată de iaurtul dumneavoastră preferat, toate informaţiile asupra producerii lui, de la drumul laptelui, compozitie, metodă de fabricare... pană la robotul Vasilică . 
Dar cea mai "curioasă questiune" pe care am gasit-o este faptul ca primele iaurturi au fost vâdute in farmacii, fiind unicul tratament pentru infectiile inestinale care faceau ravagii, în acele timpuri, printre copii. Iaurtul fiind un aliment complex ce asigură o creștere și dezvoltare armonioasă a organismului iar raportul de proteine contribuie la reînnoirea permanentă a țesuturilor, asigurând dezvoltarea armonioasă și sănătoasă a copiilor şi prin fermenții lactici activi menține echilibrul florei intestinale. În plus, fermenții lactici vii produc o creștere a sistemului imunitar. Fiind în căutarea unui nume pentru iaurtul destinat copiilor, Isaac Carasso -creatorul iaurturilor Danone se gândește imediat la numele de alint al fiului său Daniel – Danon în spaniolă. Coincidenţă sau nu , Daniel Carasso, a trait 103 ani şi a murit în Paris în 1999.Deci o alimentaţie sanătoasă... duce la o viaţă frumoasă....
În iaurturile Danone se gasesc doar fermenţi naturali din lactate, atent selecţionaţi, iar igiena impecabilă şi păstrarea iaurturilor în "lanţul de frig" ajută la pastrarea calităţii timp îndelungat fără a fi nevoie de conservanţi. De aceea noi consumăm zilnic iaurturi Danone. Pentru burtici fericite şi sănătoase.

Comentarii