Cupcakes cu frisca si iaurt


Ingrediente:
4 albusuri
70 g unt topit
2 linguri iaurt grecescde la Danone
250 g zahar
70 ml apa (eu am pus suc de visine si compozitia a iesit de un roz pal)
1 zahar vanilat
200 g faina alba bl00 GoldMaya (speciala pentru patiserie)
1 varf de cutit sare
200 g cirese si visine (eu le-am combinat dar cred ca doar visinele ar fi alegerea perfecta)


Dupa ce scoatem samburii de la visine si cirese, le amestecam cu o lingura de zahar si le lasam sa scoata sucul. Punem la fiert 70 ml apa cu zaharul. Intre timp batem albusurile spuma tare cu sarea, cand siropul clocoteste se adauga asa fierbinte peste albusuri, se mixeaza in continuare inca 5-7 minute. Se lasa compozitia 5 minute sa se racoreasca si se adauga untul topit si racit , zaharul vanilat si iaurtul. Se omogenizeaza si se adauga faina. Amestecati usor cu o lopatica sa nu iasa aerul. Repartizati in forme jumatate de compozitie cu o lingurita. Puneti apoi fructele date prin faina si completati cu restul de compozitie.
Cupcakes se coc 35-40 minute in cuptorul dinainte incalzit la 180 grade. Sau in forma de pandispan 50-60 minute.
Am ornat cupcakes cu frisca colorata cu o lingura de sirop de fructe de soc.
Aceasta reteta este ideala pentru blaturi umede, cupcakes, pandispane si alte checuri :D


Comentarii