Fursecuri cu naut


Am vazut aceasta reteta prin vara... intr-o revista pentru sportivi...Multe fibre si proteine,2 mg fier pe portie , calciu, magneziu, zinc, minerale ... si bineinteles dau energie in aceste zile friguroase. Si cum eu sunt mare amatoare de retete in care poti "camufla" legumele am hotarat ca trebuie sa o fac...
ingrediente:
 2 linguri cacao
1/2 lingurita pudra de scortisoare( mai puteti adauga ghimbir, nucsoara sau orice alte mirodenii va plac :)
2 linguri lapte praf
2 linguri naut Sun Food  prajit
100 ml piure de mere ( sau doar sucul)- eu am dat un mar mare prin razatoarea fina
50 g unt
2 albusuri mari
2 linguri faina de patiserie ( tip 000)
5 curmale fara samburi
o lingurita esenta de vanilie
1/2 praf de copt
50 g fulgi de cocos
3-4 castane coapte
un praf sare

Am prajit castanele si nautul. In acest fel am preincalzit cuptorul la 180 grade :)
Bateti albusul spuma tare cu un praf de sare. Nautul , curmalele si castanele decojite in prealabil se toaca foarte fin. Puteti folosi benderul dar eu am vrut sa se vada bucatele prin fursecuri. Adaugati apoi impreuna cu toate ingredientele peste albusuri. Omogenizati cu o spatula. Puneti fursecurile pe hartie de copt cu distanta mare intre ele caci cresc mult in cuptor.
Coaceti la 180 grade 25 minute.
Reci se pudreaza cu zahar pudra vanilat.
Sunt absolut delicioase , parfumate , cu margini crocante si mijloc pufos... fursecuri perfecte pentru copii mofturosi.

Cu aceasta reteta particip la provocarea #8aniSunFood, organizata de Sun Food si Diva in bucatarie.



Comentarii