Prajitura cu malai


In ultimul timp Prajitura inteligenta a facut furori pe internet. Nu cred ca a ramas vre-o gospodina care sa nu o fi facut macar o data :) Dar ce spuneti daca eu va prezint o alt fel de inteligenta?
Prajitura cu malai am gustat-o in vara , la o stana. Am mers cu tatal meu sa cumparam branza iar ciobanita ne-a servit cu aceasta prajitura... am mancat jumatate de platou.. chiar daca taica-miu se uita ciudat la mine ...
Ingrediente:
1 kg iaurt facut in casa ( sau lapte batut)
1 cana zahar
3 oua
1/4 cana ulei
1 cana faina alba
1/4 cana gris
3/4 cana malai ( eu am folosit Malai  de la Gold Maya)
1 praf de copt
aroma preferata ( eu am folosit scortisoara si zahar vanilat si prajitura a avut gust a cereale
cini-minis)
Foarte usor de preparat : se freaca ouale cu zaharul pana se albesc si isi dubleaza volumul, se adauga uleiul si iaurtul si se omogenizeaza.
Se amesteca toate componentele uscate si se pun peste ou.Puneti aromele si amestecati bine.
Se unge o tava mica de aragaz cu ulei din belsug. Se rastoarna compozitia si se coace o ora in cuptorul preincalzit la 180 grade .
La noi nu a mai apucat sa se raceasca :) .
Se serveste cu lapte batut, pudrata cu zahar , scortisoara sau cu frisca.
Prajitura iese cu blat pufos si crema...

Comentarii