Grisine


Va plac gustarile crocante? ei bine eu va prezint o alternativa sanatoasa a "chestiilor" din comert.
Ingrediente:
250 g faina Gold Maya 00
1 lingura ulei de masline
15 g drojdie verde
un pahar de apa calduta
jumatate lingurita de zahar
jumatate lingurita sare
ulei pentru uns
o lingura pasta de rosii
Pasta de rosii am facut-o din conserva de la Sun Food care sunt printre cele mai naturale conserve de pe piata romaneasca.  Pasta am preparat-o pentru o pizza si am oprit o lingura si pentru grisine.
Intr-o tigaie se pune o lingura de ulei de masline, o cutie de rosii cuburi, un varf de lingurita oregano si un varf de lingurita zahar brun. Se fierbe cca 20 minute, amestecand incontinuu pana se ingroasa.
Desfacem drojdia in apa calduta cu zaharul, adaugam faina si sarea , apoi framantam aluatul ca cel pentru paine. La sfarsit adaugam uleiul. Lasam aluatul la crescut  20-30 minute.
Impartim aluatul in 2, intindem cate o foaie subtire (de grosimea unui cutit) peste care punem pasta de tomate ( trebuie doar sa ungem foaia altfel iese ) Taiem fasii de 1-2 cm latime , le dublam si le rasucim alungindu-le. Le punem in tava de copt, pe hartie si le ungem cu ulei deasupra. Grisinele mele au avut cca 30-35 cm. Se coc la 180 grade cca 20 minute.


Comentarii