Tarta cu legume

Ce imi mai place vara, aceasta simfonie de culori si arome, aceste miresme imbietoare de  fructe si legume... se simt in piete ... in gradini... in bucatarii.   E anotimpul cand imi place sa profit de tot ce am in figider atunci cand prepar ceva. Asadar astazi va prezint o minunata tarta cu legume.

Ingrediente :
o foaie de placinta ( foietaj)
100g branza Emmentaler Delaco
apoi am avut..( dar voi nu va limitati)
1 vanata de 300g
1 zuchinni de 450 g
2 ardei
300 g rosii cherry
1 ceapa
1 morcov
2 linguri ulei de masline
3 oua
1 lingura de smantana
sare
piper
oregano
Cantitati pentru o forma de 30 cm.
Incepeti prin a prepara baza tartei. Asezati foaia de placinta in forma, puneti deasupra o foaie de copt peste care asezati o greutate, (eu folosesc monede de 1 ban) si coaceti 10-15 minute la 180 grade.
Intre timp feliati subtire vanata, dovlecelul si ardelul si  le coaceti pe gratar. Si rosiile cherry se frig si ele putin.
Cand totul este gata pregatiti tarta.


Ceapa si morcovul , fin tocate, se prajesc in ulei.
Intr-un castron se pune branza rasa, 2 oua, ceapa si morcovul calite si smantana. Se amesteca totul, se sareaza si pipereaza dupa gust . Turnati compozitia peste foaia  coapta pe jumatate si asezati legumele( eu am format cu fiecare un rulou si au iesit un fel de trandafirasi, dar daca preferati, puteti taia legumele cubulete sau fasii si sa le amestecati in compozitie. ) Ungeti tarta cu ou batut, presarati oregano si inca putin emmentaler si coaceti la 180 grade , timp de 45 minute.
Este absolut delicioasa si calda si rece.

Comentarii