Bomboane tiramisu cu jeleu de cafea


Cea mai usoara reteta. Bomboane elegante cu mascarpone cremos de la Delaco si invelis fin de ciocolata Nestle Noir.
Imi doream sa fac aceasta reteta de foarte mult timp, dar cum nu gaseam o ciocolata care sa inveleasca bomboanele, fara sa crape sau sa transpire in frigider, am tot amanat.
Ingrediente pentru 18 bomboane:
1 cutie mascarpone Delaco
1 plic de gelatina
1 plic budinca
200 ml cafea tare
1 ciocolata  Nestle Noir
500 ml lapte pt budinca
forma de silicon


Pentru inceput pregatiti budinca ( vanilie) dupa instructiunile producatorului. Din aceasta budinca avem nevoie doar de 100 g .
Rupem ciocolata in bucati si o punem intr-un vas pe care il asezam deasupra une oale in care fierbe apa. Amestecam usor cu o spatula pana ciocolata devine lichida. Cu ajutorul unei lingurite ungem formele de silicon , pe dinauntru. Introducem formele in frigider, se vor intari imediat.
Punem la hidratat gelatina in 2 linguri de apa ( sirop, compot) . Apoi o incalzim pe bain marie pana se topeste. Jumatate din aceasta gelatina o punem in cafea si omogenizam.
Amestecam mascarpone cu budinca si omogenizam usor. Adaugam restul de gelatina si umplem formele de ciocolata cu ajutorul unui pos.

Pentru niste bomboane inedite, adaugam in fiecare forma si cate o lingura de jeleu de  cafea. Si inca putina ciocolata. Se introduc in frigider , apoi  scot din forme si se aseaza pe platoul de servit. Eu nu am mai pus zahar pentru ca mi s-au parut suficent de dulci, dar daca doriti puteti indulci cafeaua, dupa propiul gust , iar in mascarpone puteti adauga un  plic de zahar vanilat.
De savurat alaturi de cei dragi .






Comentarii