Cea mai buna instalatie electrica pentru bucataria mea


Nu e un secret pentru voi, v-am mai spus pe aici ca mi-am renovat bucataria... in totalitate.
Mi-am dorit o bucatarie ca cele in care marii bucatari gatesc retete televizate si aproape am reusit.
Cel mai greu a fost santierul...mult praf, zgomot si ... iar praf. 
Vechea bucatarie era imbracata in faianta pana in tavan, iar gresia era trecuta de moda de un deceniu.
Cand am dat totul jos am descoperit ca instalatia electrica era praf. Unde sa aduc un cuptor electric care avea nevoie de priza separata, cum sa asez deasupra plita, sa pun masina de spalat sub blat si sa gasesc un ungher si pentru cuptorul cu microunde?
A venit un electrician si a inceput sa ma taxeze pentru fiecare cm de cablu.
Disperata de pretul exorbitant care iesea sub linie si dadea cu mult pe plus fata de bugetul pe care il aveam , am inceput sa caut alternative pentru a monta exact atatea prize cate voi avea nevoie.
Ajutorul meu a venit de la Depozit-Online.ro. Aici am gasit tot tipul de cabluri electrice, conectori, benzi izolatoare, copex, chiar si canal pentru protectie cabluri in asa fel incat cel mic sa nu traga de diverse fire si sa ramana cu ele in mana.
Tot de aici am luat si un nou tablou electric, care sa aiba sigurante separate pentru masina de spalat sau cuptorul electric.

Toate intrerupatoarele, dozele  si prizele tot de pe Depozit-Online.ro le-am luat. Toate prizele le-am luat duble cu pamantare, pentru ca electrocasnicele din bucatarie sunt mari consumatoare de energie. Si am montat si o priza pentru antena, m-am gandit ca un mic televizor in bucatarie nu ar strica sa urmaresc diverse show-uri culinare in timp ce gatesc..
Pe Depozit online.ro am aut avantajul de a plati in rate fara dobanda, astfel ca absolut tot ce am cumparat, intai am folosit apoi am platit.

Depozit-Online.ro  are o experienta de peste 8 ani de activitate in vanzarile online de materiale de constructii, finisaje, scule si unelte, instalatii sanitare si electrice. Peste 35.000 de clienti multumiti, peste 25.000 de produse pe site.
Intotdeauna ofera vouchere cadou clientilor, au preturi negociabile, reduceri saptamanale de pana la 40%, livrare imediata si chiar ofera cadouri in produse. Fiind importator direct au intotdeauna stocuri mari pentru ca tu sa ai intotdeauna la indemana tot ce iti trebuie.
Poti comanda oricand din stoc una dintre cele mai variate game de produse pentru casa , raport bun calitate - pret si o foarte diversificata modalitate de plata, inclusiv in rate fara dobanda.
 Misiunea Depozit-Online.ro este aceea de a furniza prompt servicii si produse de calitate la cel mai competitiv raport calitate pret de pe piata.
Orice ai nevoie pentru constructia casei tale, gasesti la  Depozit-Online.ro.

Comentarii