Miercurea fara carne, 1 iunie

Astazi a fost prima zi de vara, ziua copiilor si o #miercurefaracarne.. WOW.
De ceva vreme am renuntat la cafea si am trecut pe ceai, unul special care imi place foarte mult. Am scapat cu aceasta ocazie si de dulciuri, care nu se prea potrivesc la ceai. Acest tip de ceai il beau  rece, inainte de masa, iar dimineata, insoteste cateva fructe.
Vara, tarabele din piete abunda de "bunatatea" pamantului. Asa ca eu profit din plin si cu mici exceptii, vara meniul este bazat pe salate.
La pranz am avut paine prajita, invelita de branza nobila, nuci si salata de spanac cu ulei de masline si otet balsamic de capsuni.
Seara am facut cartofi aurii la cuptor. Cred ca sunt ultimii cartofi pe care i-am gasit la mama in beci, putin mai mari ca o nuca, i-am taiat in doua si i-am pus la marinat cu ulei de masline , o lingura de mustar cu miere , marar tocat si codite de ceapa verde. I-am asezonat cu sare si piper si i-am lasat intr-un castron , pret de o ora, cat sa se imprieteneasca cu aromele.
Apoi i-am asezat pe gratarul de copt si i-am bagat in cuptor pe cea mai de sus pozitie. S-au copt lent, vreo jumatate de ora, timp in care i-am mai invartit de cateva ori.
I-am asezat apoi pe pat de salata si i-am stropit cu mujdei.
Iata un meniu delicios si sanatos, o miercure fara carne WOW.
Daniel, jupanul de la "Natural, ca Aloe Vera" a avut ClOmPi fabulos. Va invit sa aruncati o privire pofticioasa...
Pofta buna fara carne!



Comentarii