Miercurea fara carne, 13 iulie

Buna gasit la o noua miercure fara carne.
Astazi o zi torida. Am petrecut-o la mama in curte si am profitat de spatiu si de aer si de usa si geamul larg deschis al bucatariei si am facut langosi.
 Dimineata am pregatit pentru barbatii casei , lipie cu omleta si crema de branza.
Sunt ingrediente banale care se transforma intr-o gustare eleganta.
Pentru o portie aveti nevoie de :
1 lipie
2 oua
1 lingura crema de branza
sare si piper
(optional puteti pune in omleta ardei gras, ceapa, rosii, cascaval )
Incalzim lipia, preparam omleta dupa gustul nostru si o rasturnap peste lipie, o ungem cu generozitate cu crema de branza si o rulam.
O portionam si o servim la masa.

Reteta de langosi o gasiti pe blog. Au fost atat de buni incat am dat gata o portie intreaga, iar seara nu prea mai aveam pofta de mancare.
Cu toate astea am o ciorba de sfecla rosie si niste ardei iuti de tot. Smantana am terminat-o cu langosii , maine vom lua alta.
Am mai avut salata, ceai cu gheata si un ananas. O miercure fara carne  perfecta.
Branzeturi fine si salata gasiti si la Daniel, cel de la care am contactat  microbul acesta sanatos #miercureafaracarne.
Pofta buna fara carne!

Comentarii