Millefiori de legume, #miercureafaracarne 21 septembrie

Uneori cea mai buna mancare este cea mai simpla. Pregatita din ingrediente gustoase, pline de savoarea si bunatatea naturii. Asadar astazi ma alatur din nou provocarii #miercureafaracarne si va rasfat cu un :

Millefiori de legume

Aceasta mancare nu are o reteta propriu-zisa . Puteti folosi orice legume doriti. De asemeni le puteti face pe gratar sau in cuptor, astazi eu am fost o norocoasa si am aprins focul.
Pentru 5 persoane am folosit:
- o vanata
- un zuchinni
-1 cartof sapunar
-2 linguri ulei de masline
-2 catei de usturoi
sare si piper dupa gust

Nu este nimic mai simplu decat sa coacem legumele pe gratar apoi le stropim cu ulei si mujdei de usturoi, le asezonam dupa gust si le asezam intercalat pe farfurie.
E un fel principal delicios care aduce un aport de vitamine generos si este comform cu #miercureafaracarne.


Salata de vinete cu ardei copti

Daca tot am aprins carbunii, am copt cateva vinete dragute si un gogosar invidios si am facut o salata de vinete absolut delicioasa.
Dupa ce am curatat vinetele si le-am lasat la racit, le-am frecat cu un praf de sare pana s-au deschis la culoare, apoi am adaugat un pahar de ulei si am omogenizat. La sfarsit am pus ceapa tocaa fin si gogosarul copt.
Desigur am servit salata , intinsa pe felii de paine coapta pe gratar.

Jupanul Daniel v-a asteptat astazi cu un meniu de zile mari, daca vreti sa vedeti ce ati ratat, va invit sa aruncati o privire la miercurea fara carne de .. astazi.



Comentarii