Vinete evantai, miercurea fara carne 28 septembrie


 Bun gasit la o noua miercure fara carne. Astazi am gatit vinete evantai. O reteta simpla, din roadele toamnei.
Nu avem nevoie de cantitati exacte, eu am pus aproximativ ca sa va faceti o idee.

  •     2 vinete potrivite
  •     4 rosii mari coapte bine
  •     2 catei de usturoi mari
  •     250 g cascaval
  •     1 ardei rosu
  •     2-3 linguri ulei de masline
  •     sare si piper dupa gust
  •     2 crengute de busuioc 
  •     1 lingura zahar brun


Spalam vinetele si le taiem felii de aprox 1 cm, pana aproape de cotor, lasand un cm intocmai cat sa formeze un evantai.
Intre filele evantaiului de vinete adaugam felii subtiri de cascaval intercalate cu rondele de ardei gras. Saram si piperam dupa gust.
Din rosii , decojite si date prin razatoare, am fiert un sos, in care am adaugat uleiul, sare si piper, o crenguta de busuioc si o lingura de zahar brun. Cand incepe sa se lege,  adaugam usturoiul zdrobit si il turnam peste vinete.
Se pun la cuptor timp de 30 minute.
Se servesc fierbinti, presarate cu cascaval ras.
M-am alaturat proiectului #miercureafaracarne, inca de la inceputul acestui an. Si va invit si pe voi sa aveti astfel de zile in fiecare saptamana, in care meniul sa nu contina carne.
Astazi, Daniel va asteapta la miercurea fara carne cu struguri parfumati si o salata orientala dementiala.

Comentarii