Placinta cu branza si stafide- Miercurea fara carne, 5 octombrie

Miercurea fara carne, 5 octombrie

Iata-ne ajunsi la mijlocul toamnei. Fructele si legumele parguite se gasesc din belsug, asadar trebuie sa profitam din plin de aceste zile si sa indopam corpul cu vitamine care ii vor lipsi in anotimpul rece.
Zilele astea gradina parintilor mei, m-a solicitat maxim, asadar nu am avut timp de retete sofisticate.
Cu toate astea am avut un meniu delicios.
Dimineata am inceput-o cu bruschete.
Chiar daca e banala paine prajita, frecata bine cu usturoi cu un strop de sos de rosii si cateva aschii de branza, e cel mai haranitor si gustos mic-dejun.
La pranz am avut o tocanita de legume, v-am aratat reteta zilele trecute si o delicioasa ...

placinta cu branza si stafide

Reteta e simpla:
  • 1 pachet de foietaj
  • 400 g branza de vaci
  • 2 linguri zahar brun
  • 1 plic zahar vanilat
  • 100 g stafide
  • 2 oua
Foaia de foietaj o impartim in trei parti egale pe lung.
Branza se amesteca  impreuna cu zaharul, vanilia, stafidele si un ou .
Apoi umplem foile pe care le lipim bine si le asezam intr-o tava rotunda, unsa cu ulei, sub forma de melc, lasand putin spatiu sa aiba loc sa creasca.

Batem celalalt ou si ungem placinta pe deasupra. Se coace in cuptorul incalzit dinainte la 190 grade , pana devine aurie.
Daca aveti rabdare sa se raceasca, o puteti portiona dupa pofta inimii, daca nu, puteti desprinde cate o "bucata de melc".


Iar seara am servit mesenilor mei, o delicioasa salata orientala cu ceapa rosie si doua tipuri de masline.
#miercureafaracarne a  lui Daniel, a fost astazi o bogatie de arome si culori. Va invit sa va desfatati cu privirea si sa va inspirati pentru o dieta sanatoasa, fara carne.

Comentarii