Pizza Quattro Formaggi Miercurea fara carne 16 noiembrie

Bine ati venit la o noua miercure fara carne.
Astazi am facut o delicioasa pizza Quattro Formaggi , simplu, rapid si gustos.

faina 250 g ( am avut faina speciala pentru pizza )
4 linguri ulei de masline
1 ligurita zahar
un varf lingurita sare
pasta de rosii 100 g
oregano uscat 1 varf cutit
gouda 80 g
mozzarella 80 g
roquefort 80 g
cascaval afumat 80 g
2 rosii cherry
cateva frunze de rucola si masline

Am folosit faina Maizena din care se face un aluat gata pentru preparare intr-un minut. Am adaugat doar 125 ml apa calda, sarea, zaharul si uleiul. Am omogenizat totul si am lasat aluatul 1 minut sa se odihneasca.
Apoi am intins foaia in tava, pe care am asezat sos de rosii.

Deasupra am pus branzeturile si cateva felii de rosii cherry si am introdus in cuptorul incalzit la 180 grade.

Lasam la copt 10 minute.
Am servit cu rucola si masline murate.

Trebuie sa dati o tura si pe la #miercureafaracarne a lui Daniel. Are o supa crema de ardei de sa te lingi pe degete :D.

Comentarii