MAGGI Ideea zilei spaghete milaneze, reinventate


La mine in casa se mananca paste. Mie imi plac teribil doar fierte cu ulei de masline si oregano, busuioc si usturoi.
Vara mai fac salata cu paste si legume, insa domnii casei, vor tot timpul sos, cat mai mult si cat mai delicos cu putinta. Asadar eu apelez la putina MAGGIe si prepar pe loc, cele mai bune paste.
Dupa ce le fierb, al diente, cu doar o lingura de ideea zile, adaugata in sosul meu de rosii, cat sa dea putina MAGGie pastelor si tot felul de branzeturi care se gasesc prin frigider si fiecare portie de paste se transforma spectaculos si delicos.


In cazul de fata, am avut 2 linguri de bureti dezhidratati pe care i-am lasat in apa cateva ore. Apoi am pus jumatate de borcan de sos de rosii si o lingura de Maggi.
Mozzarela si cascavalul afumat, au completat peisajul.





Comentarii