Miercurea fara carne, 18 ianuarie


Proiectul #miercureafaracarne e unul dintre cele mai bune motive ca, macar o singura zi pe saptamana sa renuntati la carne si sa incercati sa aveti un meniu fara aceasta proteina.
Astazi am sarit peste micul dejun consistent... de fapt nu chiar dar, nu e spectaculos asa ca il trecem cu vederea. O ceasca banala de cafea si un biscuite pe care l-a uitat fiu-miu pe masa.
La pranz am avut falafel cu sos de rosii si cascaval.
Chiftelele delicioase de naut, erau cumparate, doar sosul l-am pregatit in casa.


Seara CLOMPI...
Reteta ii apartine in totalitate lui Daniel, aca Aloe Vera, sorgintea  acestui proiect de alimentatie sanatoasa...
De cand am vazut acest fel de mancare la el, despre care habar nu aveam ca exista, l-am incercat de nenumarate ori. Insa orice combinatie as face, mie tot omleta imi iese.
Astazi am avut 4 oua, 1 fir de praz mic, cateva masline verzi, branza de oaie de la borcan si branza albastra, cam 50 g. Bineinteles si cativa stropi de ketchup.
Am batut bine ouale, am adaugat branza de oaie tocata si am omogenizat.
Totul se pune in tigaia unsa cu ulei si se prajeste la la foc mic ca o ... OMleta.
Cand incepe sa prinda culoare, se invarte ca o CLatita si se orneaza cu branza si masline.
Cand este gata, se transfera pe farfurie se taie ca o PIzza si se serveste cu ketchup dupa pofta inimii.
Si astazi la #miercureafaracarne a avut numai bunatati, va invit sa aruncati o privire, doar asa de inspiratie...

Comentarii