Pizza la tigaie - miercurea fara carne

Pizza la tigaie - miercurea fara carne

#miercureafaracarne e un obicei sanatos pe care l-am preluat de la Daniel Botea. Dupa ce am incercat de nenumarate ori sa fac ClOmPi, astazi am renuntat si am facut o pizza la tigaie.

Ingrediente pentru 2 buc :


250 g faina
jumatate de cubulet de drojdie
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
1 lingura ulei de masline
150 ml apă
cascaval
mozzarella
ardei
porumb din conserva
oregano
sos de rosii

Mod de preparare:


Aceasta pizza trebuie sa fie foarte subtire, asadar nu are nevoie de multe deasupra.
Eu am avut faina care creste singura, cu drojdie uscata, amestecata prin ea, dar e foarte buna si drojdia verde pe care o dizolvati in apa calduta .
Se face un aluat din faina, drojdie,ulei, sare , zahar si apa. Acesta trebuie sa fie pufos, asadar rezistati tentatiei de a mai adauga faina. Eu am pus oregano in aluat, pentru ca imi place mult gustul pe care il da.
Aluatul se lasa sa se odihneasca 20 de minute.
Apoi se imparte in 2 si se fac  foile foarte subtiri.
Am folosit pentru copt pizza, o tigaie cu invelis de piatra. Dar este buna orice tigaie care are capac etans. Totul este sa aveti rabdare sa coaceti pizza la foc foarte mic.
Mai intai incingeti bine tigaia.
Asezati cate o foaie in tigaie, ungeti cu o lingura de sos , apoi presarati cascavalul si mozzarella, cateva boabe de porumb si ardeiul si asezati capacul.

Coaceti timp de 5-6 minute. Veti vedea ca foaia incepe sa se rumeneasca usor. Apoi luati capacul si mai lasati la copt 2-3 minute.


 Este foarte delicioasa si usor crocanta. Mi-a placut mult si voi mai repeta operatiunea si cu ciuperci sau dovlecei... Va arat ce a iesit... promit.

Pana una alta va invit la masa lui Daniel unde are o #miercureafaracarne delicioasa cu legume la gratar.
Iar la Raluca gasiti o reteta de taietei de casa.




Comentarii