Tarta cu branza sarata, rosii si foietaj


Tarta cu branza sarata, rosii si foietaj

Tarta cu branza sarata, rosii si foietaj


Am gasit pe un grup zilele trecute o reteta de tarta greceasca cu branza feta si capere. Din toata reteta eu aveam doar capere, pe care le fugaream de colo- colo prin frigider si nu le manca nimeni, rosii si masline.
Totusi, pentru ca arata fenomenal  de apetisant, am hotarat sa o reinterpretez cu ce aveam prin camara.

Asadar, orientativ, avem nevoie de:


  • o foaie de foietaj
  • un ou
  • sos facut dintr-un ardei rosu si un pumn de rosii cherry care erau prea coapte
  • 1 lingura mix seminte de la SanoVita 
  • cateva masline
  • branza ( eu am avut niste crema de branza Delaco)
  • o lingura ceapa verde taiata marunt
  • o lingura capere
  • o lingura fulgi de drojdie inactiva ( are gust de branza)


Desigur aceasta este o reteta genul "ce am prin casa" si puteti reinterpreta dupa pofta inimii.

Intindeti foaia pe care o ungeti cu ou batut. Asezati deasupra sosul facut, care pur si simplu sunt 
rosiile impreuna cu ardeiul trase la tigaie in ulei de masline, asezonate cu oregano.


Mai puneti branza, ceapa, seminte, drojdia inactiva (optional), masline fara samburi si capere care modifica usor gustul si chiar daca seamana cu pizza, aroma este diferita.

Se coace in cuptorul incins la 180 grade pana aluatul se umfla si devine usor crocant pe margini.

Data viitoare voi taia patrate inainte de a baga in cuptor.

Am scaldat totul cu o bere rece de ghimbir. 🍺

Daca vreti sa faceti cumparaturi pe site-ul https://www.sanovita.ro/  codul 𝕕𝕒𝕣𝕜𝕡𝕒𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟 va aduce 15% reducere la o singura comanda.


Tot ce trebuie sa faci este sa adaugi in cos produsele preferate si la sfarsit sa pui codul de reducere in spatiul aferent.



Comentarii