Limbi de pisica/ fursecuri/ paleuri - fara zahar

Fursecuri Limbi de Pisica



Limbi de pisica/ fursecuri/ paleuri

Nu stiu exact care e denumirea acestor fursecuri, dar sunt cele pe care mama mi le aducea in servetel de pe la vreo nunta si se gaseau numai la cofetariile cu renume. Toata copilaria mea am avut impresia ca sunt cele mai sofisticate prajituri pentru ca se faceau doar la anumite ocazii si parca tot timpul erau putine pe masa. Nu stiu de ce, pentru ca nu au cine stie ce ingrediente rare.


Limbi de Pisica

Fursecuri Limbi de Pisica fara zahar

Ingrediente Limbi de pisica


  • 80 g faina ( eu am avut una primita in testare de la supermercato)
  • 2 albusuri
  • 40 g dulcisor
  • 80 g unt gras
  • un varf cutit sare
  • esenta de vanilie


Untul la temperatura camerei se freaca bine cu dulcisor. Cand este omogenizat bine, adaugam vanilia si faina.

Separat batem albusul spuma cu sarea. Eu adauga intotdeauna si cativa stropi de suc de lamaie pentru ca se mixeaza rapid si spuma de albus devine foarte densa.
 

Amestecam cele doua compozitii cu o spatula si punem totul intr-un pos. Formam fursecurile in tava, pe hartie de copt, cu distanta intre ele. La fel ca orice fursecuri care au unt in compozitie se latesc la copt.


 

Fursecuri fara zahar

Introducem tava in cuptorul incins la 220 grade, pentru 10 minute.
 

Reci le-am ornat cu Greentella...

Fursecuri Limbi de Pisica


Comentarii