Brownie fară faină şi fară zahăr

Brownie fară faină şi fară zahăr

Rețeta Brownie ciocolatoasa

 

Ingrediente:


 


  • 4 ouă
  • 80 g făină de migdale
  • o lingură făină de cocos
  • o lingură îndulcitor
  • 6 curmale fără sâmburi
  • 100g bănuți de ciocolată Sweeteria cu 70% cacao
  • 50g unt gras
  • 1 fiolă esență vanilie
  • migdale și fulgi de cocos pentru ornat

 

Preparare:

Cu ajutorul unui robot de bucătărie, amestecați ouăle cu vanilia și curmale hidratate în prealabil, până se obține o masă omogenă. Să fiu sinceră eu am pus curmalele în 30 ml coniac, apoi am pus totul peste ouă și am mixat până am obținut o compoziție fină.
 

 
Am topit bănuții de ciocolată neagră și untul pe bain marie. Apoi am amestecat toate ingredientele și compoziția cu ouă într-un castron.
 

Se întinde aluatul într-o tavă mică mică de aragaz, eu am folosit una pentru pandișpan, dar și cele pătrate sunt perfecte. Ornați cu migdale tocate și fulgi de cocos
 

Preîncălziți cuptorul la 180 ° C și coaceți prăjitura timp de aproximativ 30 de minute.  Când este gata se lasă la răcit în tava timp de 10-15 minute, apoi se pune pe platoul de servit.

Negresa


Daca vreți sa stiti mai multe detalii despre proprietățile ingredientelor, va invit sa citiți aici.

Comentarii