Cosulete de ciocolata cu unt de arahide

Cosulete de ciocolata cu unt de arahide


Ingrediente pentru cosulete:

Cosulete de ciocolata cu unt de arahide

Topim cu grija banutii de ciocolata in cuptorul cu microunde, in rafale de cate 30 de secunde la putere mica, abestecand pentru o buna omogenizare.
 

Umplem cosuletele de hartie cu jumatate din ciocolata si le rotim putin pentru a imbraca peretii. Ca truc general, lasati 3-4 hartii pentru a le manevra mai usor.
 

Cosulete de ciocolata cu unt de arahide

Eu am avut forme medii si mi-au iesit 15 cosulete pe care le-am pus cateva minute la congelator.
 

In fiecare cosulet am adaugat cate o lingurita de unt de arahide. Sincer aveam din fiecare sotiment de unturi vegetale Sweeteria si am pus asortat. Am presarat deasupra bucatele de baton de cereale si am sigilat cu restul de ciocolata topit. Se pun la frigider cateva minute sa se intareasca bine si se pot servi oricand.
 

Pentru ca eu am facut aceste cosulete pentru o zi speciala, am ales sa le ornez cu floricele din ciocolata colorata, sa fie in ton cu primavara.
 

Cosulete de ciocolata cu unt de arahide

 

Pentru acestea am folosit forme de silicon cu tot felul de modele si am facut floricele de marimea unei monede de 5 bani.
 

Am topit cativa banuti prin acelasi procedeu ca ciocolata neagra si am umplut formele fix cat am avut nevoie.
 

Cosulete de ciocolata cu unt de arahide

 

Floricelele au iesit grozav de frumoase, ideale pentru a decora cu ele orice desert. Acesti banuti din ciocolata roz, verzi sau galbeni sunt din ciocolata alba fara zahar si sunt colorati cu sofran, spirulina sau sfecla rosie.
 

decoratiuni din ciocolata

Pentru prezentare le-am asezat intercalate cu ochioasele capsuni intr-o cutie de carton in forma de inima.

decoratiuni din ciocolata


Comentarii