Fursecuri sah fara zahar


Fursecuri sah fara zahar

Fursecuri sah fara zahar

Aceasta reteta am salvat-o acum multa vreme dintr-o postare si numai nu gaseam ocazia sa o migalesc.
Ingredientele sunt dintre cele mai comune, dar rezultatul e chiar wow.

fursecuri sah

Pentru inceput mixam untul tinut la temperatura camerei impreuna cu indulcitorul de agave de la Sweeteria. Acesta este fin, si se topeste aproape imediat. Se adauga oul si sarea si omogenizam, dupa care adaugam faina.
 

Din aceasta compozitie mie mi-a iesit 660 g aluat pe care l-am impartit perfect in doua cu ajutorul unui cantar.
 

Intr-o compozitie am mai adaugat 50 g faina si vanilia, iar in cealalta am pus 50 g ciocolata neagra topita, esenta de rom si cam 3 linguri de faina. Ciocolata neagra e cea care mi-a ramas dupa ce am facut figurinele. Daca nu aveti puteti pune 30 g cacao neagra si 1 lingura de iaurt grecesc.
 

Obtinem doua bile de aluat una alba si una neagra. Din acestea intindem cate o foaie in forma de dreptunghi de 18/25 cm, groasa de jumatate de cm.
 

Foile se pun la rece. Eu am lucrat pe funduri din lemn, dar cred ca cel mai indicat si mai simplu a fi de intins direct pe foaie de hartie de copt. Foile astfel obtinute se da la rece pentru o ora.
 

fursecuri sah

Cand untul din compozitie se solidifica, se taie fasii de 0,5 cm si se pun intercalat una langa alta cate5-6, continuand asa 2-3 straturi. Cred ca ar trebui unse intre ele cu albus batut, eu nu am facut acest lucru si unele s-au desprins.
 

Trebuie sa obtinem 2 batoane de 3/3 sau 3/4 cm. Restul de aluat se intinde din nou in foaie si imbracam fiecare baton, dupa care le dam din nou la rece pentru o ora.
 

Cand se pot felia, se taie biscuitii de 0,5 cm pe care ii coacem cam 20 minute la 175 grade.
 

Se pot servi direct sau decorati cu ciocolata. Eu aveam o forma de silicon draguta pe care tare imi doream sa o folosesc asa ca am profitat de ocazie si am decorat cativa biscuiti cu figurine dragute din ciocolata neagra.

sah din ciocolata

Biscuitii sunt deliciosi, fragezi, cu gust a unt si ciocolata. 

Daca vi se pare prea multa migala, puteti face foi goase de 20-30 mm, una neagra si una alba, pe care sa le asezati una peste alta si sa le rulati. Astfel veti obtine fursecuri spirala bicolore.

fursecuri sah


Comentarii