Briose de ciocolata cu faina SPORTS Sweeteria

Briose de ciocolata cu faina SPORTS Sweeteria

Briosele de ciocolata facute in casa sunt una dintre acele retete de desert perfect, ideale pentru a fi facuta impreuna cu cei mai mici ai casei. Este o reteta simpla si perfecta pentru o sambata dimineata cu copiii gatind alaturi de tine, invatand sa masoare, sa improvizeze si sa astepte.
Briose de ciocolata cu faina SPORTS Sweeteria

 
Cred ca nici un mic dejun nu este bun decat cel in care un pahar de lapte sta trufas alaturi de o briosa pufoasa. Iar daca aceasta este facuta in casa, vei avea un mic dejun exceptional.

Asadar iata o reteta de super briose de facut in weekend.

Ingrediente briose de ciocolata fara zahar

  •     200 g unt la temperatura camerei
  •     100 g dulcisor de cocos
  •     200 g faina SPORTS cu gust de caramel
  •     100 g banuti 100% cacao topiti
  •     1 pliculet praf de copt
  •     3 oua
  •     1 lingura coniac ( sau esenta care va place)
  •     3 linguri lapte ( acestea le-am adaugat la sfarsit ca mi s-a parut compozitia prea densa)


Nu este o reteta pretentioasa. Eu amestec in general intai toate ingredientele lichide, apoi adaug cele solide. Dar puteti incepe prin a bate ouale cu dulcisor, apoi adaugati untul si ciocolata topita iar la sfarsit faina si praful de copt. 

Eu am decorat cu niste patratele de ciocolata, decor ramas de la un panettone primit cadou.

Se coc 15-20 de minute in cuptorul preincalzit la 180°C.

Briose de ciocolata

 

Tips pentru briose perfecte

Briosele acestea imi ies intotdeauna atat de pufoase. Pentru a face acest lucru si voi, trebuie doar sa urmati urmatoarele sfaturi si veti putea obtine briose de ciocolata perfecte.

  • Toate ingredientele trebuie sa fie la temperatura camerei. Scoate-le din frigider cu cel putin o ora inainte. Astfel se vor omogeniza perfect.
  • Folositi unt gras, de calitate. Briosele vor fi onctuoase si delicioase.
  • Folositi hartii speciale pentru cupcake si forme. Uneori am lasat doar formele de silicon si briosele s-au prins, iar daca am folosit doar formele de hartie, briosele s-au labartat si nu au crescut frumos.
  • Controlati temperatura cuptorului. Unul dintre cele mai importante lucruri atunci cand faceti deserturi in cuptor este sa setati bine temperatura.
  • Folositi faina de normala sau precum am utilizat astazi eu SPORTS de la Sweeteria. in acest tip de retete se foloseste faina fara agenti de crestere. Ideal cele cu un grad de umiditate mai crescut.

Briose de ciocolata cu faina SPORTS Sweeteria

 


Comentarii