Mini cheesecake la microunde - reteta rapida, gata in 5 minute


Mini cheesecake la microunde - reteta rapida, gata in 5 minute

Dupa ce v-am povestit zilele trecute despre bunatatile din camara Din Eden, astazi vreau sa va arat o reteta specataculoasa, delicioasa, rapid si usor de preparat, pe care am desavarsit-o cu minunatele dulceturi din fructe culese manual din inima muntelui.
 

Desigur, dulceata Din Eden este atat de buna, incat o poti manca cu lingurita, deoarece fructele incarcate de minerale si vitamine, nu sut dooar extraordinar de bune, dar datorita modului de preparare pastrreaza toate proprietatile, inclusiv cele tamaduitoare.


 

Mini cheescake la microunde - reteta rapida, gata in 5 minute

Pentru 8 mini cheescake avem nevoie de:

  • 125 g crema de branza
  • 3 linguri zahar
  • 2 oua
  • 20g praf budinca de vanilie sau amidon
  • 1 plic zahar vanilat sau jumatate fiola esenta de vanilie
Foaia am preparat-o din crumble de oreo si unt:
  • 40g unt
  • 90 g crumble( biscuiti pisati)


Mai avem nevoie de8 forme din silicon pentru briose si dulceata pentru decor.
 

Mini cheescake la microunde - reteta rapida, gata in 5 minute

Mod de preparare

Amestecam energic untul topit cu biscuitii sfaramati si omogenizam bine.Repartizam in forme si presam bine.( eu m-am folosit de un pahar). Am pus formele direct pe platoul din microunde, pentru un minut, la 700 de watti.

Pentru crema am separat ouale si le-am mixat impreuna cu zaharul pana acestea s-au transformat in bezea. Separat am amestecat crema de branza cu galbenusurile, esenta de vanilie si praful de budinca. 

Apoi am adaugat deasupra bezeaua si am amesteat bine cu o spatula din silicon.

Am pus aceasta compozitie peste blaturile din formele de silicon si le-am introdus inca doua-trei minute in cuptorul cu microunde.

Cand sunt gata, le lasam putin la racorit, apoi le introducem la frigider timp de  cateva ore. E perfect si ca un mic dejun frugal, dar si ca desert oferit alaturi de o cafea. Decorati cu dulceata si savurati cu maxima placere.



Comentarii