Minitarte cu ciocolata si cafea si frisca neindulcita LaDORNA

 Minitarte cu ciocolata si cafea si frisca neindulcita LaDORNA

 

Minitarte cu ciocolata si cafea si frisca neindulcita LaDORNA

Intotdeauna mi-a placut sa gatesc. Deserurile sunt favoritele mele, iar daca sunt usor de facut, delicioase si au putine calorii, imi pierd capul gatindu-le si gustandu-le... de aceea ori de cate ori am ocazia imi place sa dau o noua fata unui desert clasic, unde pot inlocui ingredientele dupa pofta inimi, fara a pierde din aroma originala.
Astazi va aduc o reteta de minitarte cu ciocolata si cafea, foarte simplu de facut.
Pentru blat avem nevoie de

  • 250 g faina alba de grau,
  • 125 g unt moale, la temperatura camerei,
  • 60 g indulcitor pulbere sau 120 g zahar,
  • 1 ou intreg si 1 galbenus ou,
  • o fiola esenta vanilie

Se amesteca toate ingredientele si se lasa la frigider 1 ora.
Din aceasta cantitate au iesit 15 minitarte cu diametru de 10 cm, care au fist coapte la 180 grade, in cuptorul preincalzit, timp de 20 minute sau pana incep sa se rumeneasca pe margini.


Intre timp se pregateste o crema de ciocolata, cu aroma de cafea. Eu am folosit:

Minitarte cu ciocolata si cafea

  • 200 ml frisca neindulcita LaDORNA
  • 50g crema de ciocolata (eu am folosit Greentella)
  • 1 lingurita cafea instant

Se bate frisca, se adauga crema de ciocolata si cafeaua si se omogenizeaza. Cafeaua este optionala, mie imi place foarte tare aroma ei asa ca o folosesc in locul vaniliei sau a altor astfel de mirodenii.
Daca este nevoie se indulceste dupa gust.
Pentru decor am folosit:

  • 2 linguri frisca neindulcita LaDORNA
  • 30g ciocolata neagra fara zahar

Am topit frisca si banutii intr-un pahar pe bain marie. Am omogeniat si am pus picaturi pe tarte. Cu un bat de frigarui am creat modelul. 

Minitarte cu ciocolata si cafea si frisca neindulcita LaDORNA

 

Mai puteti orna cu ciocolata rasa sau tocata grosier, cu rozete de frisca sau pur si simplu cu fructele preferate. Se lasa la rece cateva ore inainte de servire. 

Minitarte cu ciocolata si cafea si frisca neindulcita LaDORNA

 

Ajutorul creativ pentru realizarea aceste retete speciale, a fost frisca LaDORNA, obtinuta din cel mai bun lapte, 100% naturala, fara conservanti.

Fie ca e vorba de prajitura preferata de cei mici sau diferite fantezii cu fructe, frisca LaDORNA, fina si pufoasa este ideala pentru momente deosebite in bucatarie.

Frisca LaDORNA este o smantana naturala, densa si cremoasa, cu gust adevarat de lapte. Se preteaza pentru orice fel de deserturi, atat "la rece" cat si gatite si isi pastreaza forma si gustul mai mult decat o frisca vegetala.

Frisca neindulcita cu 32% grasime obtinuta din lapte LaDORNA, naturala si gustoasa... fericire pura... pentru ca poate fi integrata in toate deserturile tale. 

Minitarte cu ciocolata si cafea si frisca neindulcita LaDORNA
#BUZZLaDORNA #FriscaLaDORNA


Comentarii