Chec cu banane, reteta Carmen Bruma

 Chec cu banane, reteta Carmen Bruma

Probabil cel mai bun chec cu banane pe care l-am facut vreodata... La noi relatia cu bananele e asa... un fel de dragoste cu nabadai. Iau un kg si ne batem pe ele, iar cand iau 2 kg sa ajunga se strica... ca nu le mananca nimeni, asa m-am trezit cu banane negre, atat de dulci si de coapte ca mirosea a banane in toata bucataria, cand le-am scos din camara. 

 

Chec cu banane

Reteta am luat-o dintr-un story pe care l-a facut Carmen, chiar cu produsele din Gama SPORTS cu proteine de la Sweeteria, gama si beneficii despre care puteti citi in acest articol.

Igrediente pentru un singur chec:

  •     3 oua
  •     4 banane
  •     300 g faina SPORTS cu proteine
  •     2 linguri Dulcisor
  •     100 g unt de buna calitate
  •     o fiola esenta de vanilie
  •     1/2 pliculet praf de copt
  •     1 lingura fulgi de cocos

Eu am facut cantitate dubla si in unul dintre checuri am pus picaturi de ciocolata termostabile.

Bananele se paseaza bine cu furculita, adaugam nuca de cocos si omogenizam. Separat amestecam untul cu Dulcisor. Se adauga pe rand ouale si se omogenizeaza. Apoi punem faina Sports si praful de copt, adaugam bananele si aromele care ne plac (mai puteti pune coaja de citrice, scortisoara, cardamom) si amestecam cu grija pana obtinem un aluat omogen.

Chec cu banane
Turnam totul intr-o tava de chec tapetata cu hartie de copt si punem la copt timp de 45 minute, in cuptorul preincalzit la 180 grade. 

Chec cu banane
Checul cu banane iese pufos, moale, dens si aromat si se pastreaza asa zile la rand.

Nu uitati ca codul DARK10 va aduce o super reducere de 10% la toti indulcitorii si la produsele din Gama SPORTS pe site-ul celor de la #Sweeteria.



Comentarii